pátek 26. listopadu 2010

ŽLEBCHOBOTI - upoutávka!

Tak dlouho se tahá Burilovi za ucho až se z toho Klingoš přetrhne.

Že prej bude Mejkap a tak je potřeba tam ňák ty Pražáky ztrestat. Barel se zábavnou pyrotechnikou by asi neklap, obzvlášť dyž je Vilda na černé listině výtržníků, Sinkovi umělecké sklony se ocení leda na kulturně-snobsko-avantgardním večírku u Pjetříčka a tak nezbývalo než vymyslet něco „důstojného“. Myslím, že v tom měl prsty právě zmíněný Sinek, kerý přišel s nápadem zakonkurovat kalendářu s nahýma mařkama lehce svůdnými borci z okolních luhů a hájů. Nápadu sme se s Čajem a Kómou chytli a vznikla tak idea Žlebchobotů s tím, že je potřeba vše do týdne zařídit. Jak už to bývá, málem skončilo jen u silných slov u piva, ono idea je pouze otcem a až matkou je čin. Dostat z Čaja slíbené věci je otázkou trpělivosti a tak co chvíli bombarduji jeho mailovou schránku spamem s lichotkama a později i výhružkama. Dyž nakonec předešlu, že si to s ním Stračatel po chlapsku vyříká je už vše v pořádku a nakonec díky Sinkovu drajvu vše včas finišujem….

Kalendář Žlebchoboti obsahuje 11 nejhorších chobotů a jednu borku, keré můžete na okolním kluzišti potkat. Výhodou je zvýraznění nejen neděl a svátků, ale také čtvrtků, aby ste náhodou nezapoměli zajít za přáteli do putyky, dyž už vás lezení tolik nebaví. Vše je doplněno pranostikou na daný měsíc (kerá je sice připisována mně, ale spíš je dílem Čajovy fantazie. já pouze asi 5 doplnil a něco předělal) a druhým výstižným obrázkem, kerý s danou osobou nějak souvisí…. Samozřejmě kromě zmíněné chyby v podobě autorství, se vyskytují i chyby gramatické, keré sou však záměrné, že Sinku?

Fotky sou samozřejmě publikovány bez souhlasu autorů, ale věříme, že maj pro tento drobný špás pochopení. Kalendář vychází v limitované edici 40 kusů a bude rozprodán na Mejkapovým večírku za asi 63,- místních korun. V ceně je započten i lahváč, kerý je přikládán ke každému výtisku….

Příjemnou zábavu nejen na večírku přeje za realizační tým Žlebchobotů Asu.

13 komentářů:

  1. Tak toto je ale veliká krása. Taky jsem spíš čekal, že na činy nedojde. Jeden lahváč si koupím!
    mára

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď už naprosto přesně vím Asu, odkud ta moje fotka je a mohu se umlátit smíchy, dokonce jsem schopen dohledat i rok, protože ten kdo mě jistí a není vidět je Marcel, tuhle stěnu kdybychom měli v Krasu, tak by se na ní lezlo jako o život, jo a fotil to nebožtík Žerťák, budiž mu Středozemní moře lehké:-). Vlk

    OdpovědětVymazat
  3. schovejte mi jeden!!!
    Pok

    OdpovědětVymazat
  4. ten musím mít! taky mi jeden schovejte prosím, stačí i bez lahváče!
    verča

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj, pošlu Vám lahváče nebo love, když mi kalendář pošlete mailem... si ho vytisknu sám... takový skvost bych ale rád pověsil ;)
    Díky, Arny (mr.jan.ondruska@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  6. taže Idaha???
    kalendář byl distribuován pouze pro mejkap v limitované edici, taže nezbylo nic....dotisknou se jen další 4 kusy pro speciální účely....
    každopádně se dočkaj i ti na něž nedošlo, akorát to už bude bez číslování a jutové vazby...

    OdpovědětVymazat
  7. Bodejť by jich nebylo málo, když to lidi brali po třech. Nebo takovej Janis, ten ho půlku snědl... Willhem

    OdpovědětVymazat
  8. to bylo tím, že sinek vždy ukázal playmate září a prosince a bylo to ta tam!
    jo a Vildo dvě ženské na tebe sháněli číslo, tak sem jim ho daroval, neva?

    OdpovědětVymazat
  9. Po mně zas chtěla jedna krasavice tvoje číslo, Asu. Byl jsem trochu rozpačitý co s tím. Tak jsem jí dal alespoň Petříčkovo.
    Dobrý žůr
    mára

    OdpovědětVymazat
  10. a po mně zase nikdo nic, pešek...č

    OdpovědětVymazat
  11. Nikoliv Asu, Velika stena, Osp, čtyřdélkové 6b+ na OS,někdy v polovině devadesátých let, tolik si pamatuji z hlavy, ale v deníku to mám podrobně:-).Vlk

    OdpovědětVymazat
  12. kurňa to je ta nad tím vývěrem? sem tam v mládí lez tu vedle, ale už bych to asi nepoznal... každopádně sme všici tipovali žleby....

    OdpovědětVymazat
  13. Vzhledem k tomu, že nebožtík narozdíl od vás fotil trochu jinak, tudíž pozadí není zkreslené a je vidět ta hloubka, kterou v Krase s výjimkou Macochy nepotkáš:-). Jo,jo taky jsem tam už roky nelezl, naposledy v době, kdy v té jeskyni dole ještě nebyly žádné těžké cesty:-). Vlk

    OdpovědětVymazat